مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 فروردین 1399 ساعت 03:002020-04-14اقتصادي

تمدید مهلت ثبت نام متقاضیان تسهیلات دانشجویی دانشگاه تبریز تا 15 اردیبهشت


معاون دانشجویی دانشگاه تبریز از تمدید مهلت ثبت نام متقاضیان تسهیلات دانشجویی تا 15 اردیبهشت خبر داد و گفت: صندوق رفاه دانشجویان در راستای حمایت از دانشجویان و دانش آموختگان در دوران کرونا تسهیلات متعددی برای آن ها در نظر گرفته است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی معاون دانشجویی دانشگاه تبریز از تمدید مهلت ثبت نام متقاضیان تسهیلات دانشجویی تا 15 اردیبهشت خبر داد و گفت: صندوق رفاه دانشجویان در راستای حمایت از دانشجویان و دانش آموختگان در دوران کرونا تسهیلات متعددی برای آن ها در نظر گرفته است.

حسین امامعلی پور با اعلام این که اجاره بهای خوابگاه از دانشجویان به نسبت حضور درخوابگاه دریافت خواهد شد، گفت: مطابق بخشنامه صندوق رفاه دانشجویان برای رعایت حال دانشجویان با توجه به شرایط اقتصادی و اجتماعی ناشی از کرونا و تعطیلی خوابگاه ها، اجاره بهای خوابگاه ها به نسبت دوران حضور و اقامت در خوابگاه محاسبه و اخذ خواهد شد و دانشجویان برای ایام تعطیلات هزینه ای پرداخت نخواهند کرد.

وی با اشاره به تسهیلات صندوق رفاه دانشجویان به دانش آموختگان گفت: صندوق رفاه نیز برای رعایت حال فارغ التحصیلان دانشگاه ها، سررسید تسهیلات دانشجویی دانش آموختگان از اول اسفند 98 تا آخر اردیبهشت99 به مدت سه ماه تمدید شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید مهلت ثبت نام متقاضیان تسهیلات دانشجویی دانشگاه تبریز تا 15 اردیبهشت

تمدید مهلت ثبت نام متقاضیان تسهیلات دانشجویی دانشگاه تبریز تا 15 اردیبهشت